dimecres, 15 de febrer del 2012

Madalena!!

Ja s'acosten les festes de la madalena, però aquest any els estudiants de segon de batxillerat podran disfrutar  com qualsevol any dels ja passats o tornaran a casa a l'hora de sopar, perquè deuen descansar per a estudiar?

Realment aquesta pregunta ha sigut una tonteria, només volia omplir una mica d'espai, mentre em reia de la pregunta en questió. És clar que no és pot dubtar acosta de que tindrem que estudiar un mica durant les festes, ja que una vegada aquestes acaben ja tenim la tercera avaluació damunt i jo no voldria suspendre la asignatura de valencià, per a que el meu prefessor tinga que anar a l'estiu a l'institut a donar-me'n classes, però sempre ve de bó una mica de festa per a descansar.

Bueno, retornant al tema, que ens depararan aquestes festes de la madalena? Tornaran a ser com tots els anys on la majoria dels menors es desfasen i tenen que fer-se amics dels metges que es troben de guardia o simplentent com n'hi ha crisis no podrem ni eixir al carrer?

Tot açò no se sap, però el que si se sap, bueno el que si que se jo és que no em quedaré a ma casa esperant a que passen aquestes festes, que per a mi són les millors de tot el curs.

1 comentari:

  1. Tetu te vuiiiiiic!
    Esta Magdalena més i millor i no res més que dir.. perquè.. YA TU SABEEEEEEEEEEE!!!!jajaajajajajajaj

    ResponElimina