dimarts, 6 de desembre del 2011

FIB

Aquest estiu per fi he fet realitat el meu somni, jo he anat al festival internacional de Benicassim. Aquest festival és un dels més famosos del món, on la major part del públic és estranger, principalment de la part anglesa.

El cartell del 2011 va ser el següent:

Encara que no es poden ver tots, jo vos informaré d'aquells que vaig vore.
En primer lloc, vos parlaré del grup que principalment vaig anar a vore: Dorian. Ecara que no vos sone és un dels millors grups espanyols que han eixit fa poc i a més va ser el grup que participà com a banda sonora en la pel·lícula 3MSC. De les cançons interpretades la que més em va agradar va ser Paraiso Artificial, aquesta canço em transmet alegria i em fa ballar sempre que la escolte.
El segon grup que més polémica va dur va ser The strokes. Aquest grup és angles i va tindre l'honor de tocar la seua música en l'escenari més gran de tot el FIB el verd. Dins d'aquest concert quasi no se podia respirar, però tot allò no importaba sempre que poguera escoltar-los encara que estiguera rodejada de anglesos gegants.
El tercer grup més important, encara que me pareix que molta gent tan sols anava a vore a aquest grup, va ser Artic Monkeys. En aquest concert hi havia més de 200.000 persones cridant totes per la mateixa cançò: You know i'm no good. Encara que pareixia que estiguera en última fila, em giraba i encara hi havia molta més gent.
El últim grup que vaig anar a vore va ser Tinie Tempha, aquest no és un grup sino un raper que fa mezcles amb altres cantants como per ejemple Pitbull, Kelly Rowland i molts altres. Aquest concert encara que fa ser l'últim día del FIB va ser un dels millors. Va començar amb un remix d'altres cançons de gènere electrònica.
Ademés en aquest concert tots el angles van fer unn corro gegant al voltant de tots i van començar a ballar pogo.

Vos deixe unes quantes cançons del grups mencionats anteriorment:
Dorian



Tinie Tempha

1 comentari:

  1. I açò ho publiques a l'hivern!? ES QUE TU ESTÀS MAL DEL CAP!ajjajajaja

    ResponElimina