dimarts, 21 de juny del 2011

Tan sols tres dies

Després de nou mesos amb un horari intensiu, per fi s'acaba el curs.
Aquest any ha sigut molt diferent del que m'hauria imaginat, tan sols la idea de tornar a fer nous amics que tornava botja, perquè tenia que fer jo nous amics i no ser ells qui vingueren a mi?

De fet aquesta mateix fet, ja em dona igual, perquè gràcies a les noves amsitats he aconseguit eixir endavant aquest any, ja que primer de batxillerat no es com l'hauria imaginat, es clar que tots els anys són cada vegada més dificils, i crec que aquest any l'he superat amb èxit gràcies a ells, els meus companys que potser no siguen els mateixos que altres anys, però que en tant poc temps m'han acollit com una més.

Moltes gràcies a tots, m'ha agradat moltissim treballar amb vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada