dimarts, 7 de juny del 2011

Curmetratge

CURT DE CANAL9- PRIMERA PART


En el parc Ribalta...

Dionís:
Hola molt bon dia, estem al parc Ribalta per a fer entrevistes a la gent de Castelló. Volem que ens diguen a qui prefereixen com a president en les pròximes eleccions autonòmiques.


De sobte apareix una dona vella a la qual el reporter està disposat a entrevistar


Dionís:
Hola molt bon dia senyora. Com va? Volem fer-li una enquesta, vostè a quin partit polític votarà aquestes eleccions?

Eva:
Jo al PP, perquè conec a tota la família i ma mare ja coneixia als seues uelos i són tots molt bona chent.

Dionís:
Molt bé, molt bé, sempre va be conèixer gent en bones idees.



Passa una altra xica...

Dionís:
Bon dia choveneta. Tu cuants anys tens?

Carla:
18 anys

Dionís:
I qui t'agradaria que guanyara les eleccions?

Carla:
El PP perquè els del PSOE son un chorisos. A demés aquest any només han fet que tirar a gent al carrer i jo ara no tinc treball i quan estava el PP si que tenia.

Dionís:
Molt bé, m'alegre de veure que hi ha gent amb la ment desperta.

I finalment apareix una jove

Dionís:
Bon dia, i a tu com et diuen?

Maria Serra:
Maria Serra

Dionís:
I a qui penses votar estes eleccions?

Maria Serra:
Doncs jo votaré al PSOE.

Dionís:
No m'estranya, amb ixes pintes.. Vinga talla!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada